close
我以為我會哭
但是我沒有
我只是怔怔望著你的腳步
給你我最後的祝福
這何嘗不是一種領悟
讓我把自己看清楚
雖然那無愛的痛苦
將日日夜夜在我靈魂最深處

啊! 多麼痛的領悟

你曾是我的全部

只是我回首來時路的每一步

都走的好孤獨

心碎離開 轉身回到最初荒涼裡等待
為了寂寞 是否找個人填心中空白

我們變成了世上 最熟悉的 陌生人

今後各自曲折~ 各自悲哀~

如果當初在交會時能忍住了 激動 的靈魂
也許今夜我不會讓自己在思念裡 沉淪

dunno wat i can say....

 

i thnk v juz normal frenz now...

 

not like b4....i call u laopo u call me laogong...

 

cos hv other guys b ur laogong ade...

 

mb is i mad again...

 

but i rili not like tis...

 

i hate myself tat i juz wanna keep u 4 myself...

 

tats not me...

 

ntg gonna changes my luv 4 u...

 

not b&g's luv..juz frenz's luv...

 

u stay too far for me...

 

in my world...

 

in tis world...

 

thx b my dear frenz b4..

 

thx ur concern b4...

 

thx gv me a gud dear last time...

 

thx 4 all....u done & never done 4 me....thngs

 

luv u 4ever~dear frenz!!!

 

i'll miss u 4ever~

arrow
arrow
    全站熱搜

    bubble9389 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()